Live & online theatervoorstelling

Gepubliceerd op: 25 mei 2020 09:00

Een Aadje piraatje voorstelling in jouw huis zoals in het theater maar dan nóg interactiever!

Hoe maak je kans?

Maak een mooie tekening (of knutselwerk of rijmpje) over Aadje en zijn avontuurlijke piratenvrienden. Jouw inzending delen wij graag op onze website, facebook en Instagram.

Vraag of papa of mama een foto willen maken van jouw creatie en of ze deze, samen met naam en woonplaats, t/m 29 mei willen sturen naar h.deinema@debibliotheekamstelland.nl.

De eerste 12 inzendingen mogen gratis genieten en krijgen vrijdag 29 mei bericht en instructies over de live & online voorstelling. Er kunnen maximaal 12 huishoudens meedoen. Je mag dan natuurlijk wel je broertjes en zusjes uitnodigen om mee te kijken!

Aadje Piraatje viert feest gespeeld door Ton Meijer
Een zeer interactief avontuur voor het hele gezin!
Het publiek en Ton gaan op reis met Aadje, zijn vader en alle andere piratenvrienden aan boord. Ze leren deze piraten kennen en daar horen zeebeenoefeningen bij! Ook komen we op de nepzee een storm tegen en doen we iets spannends… met een touw. Rondvaren op een piratenschip kan best spannend zijn, maar gelukkig maken Aadjes piratenvrienden overal een feestje van!

Leuk voor kinderen van 3-8 jaar

Zaterdag 30 mei