Heel Nederland Leest

Gepubliceerd op: 31 oktober 2023 14:59

November is Heel Nederland Leest maand. In alle vestigingen van de Bibliotheek Amstelland kan je terecht voor het gratis Heel Nederland Leest boekje Sonny Boy van Annejet van der Zijl.

In november staat Nederland in het teken van lezen en verbinden

Onder de vlag van Heel Nederland Leest nodigen wij jou uit om samen met ons een bijzonder avontuur aan te gaan. Dit jaar draait alles om het thema 'Samen een goed boek lezen'. We laten ons inspireren door het meeslepende verhaal van het boek Sonny Boy, geschreven door Annejet van der Zijl. Sonny Boy: Een verhaal dat verbindt

Het verhaal van Sonny Boy neemt ons mee naar een tijd vol uitdagingen, liefde en veerkracht. Het vertelt het aangrijpende verhaal van Waldemar, een jonge Surinaamse student, en Rika, een Hollandse vrouw, en hun onwaarschijnlijke liefde tijdens turbulente tijden. Thema's als liefde, scheiding, veerkracht en het vinden van een thuis blijven actueel, en daarom willen we ze samen met jou ontdekken en bespreken.

Heel Nederland Leest begint in de Bibliotheek.
Kom langs bij de Bibliotheek Amstelland en neem, zolang de voorraad strekt, gratis jouw eigen exemplaar van Sonny Boy mee. Je hoeft geen lid van de bibliotheek te zijn, iedereen mag een gratis boek ophalen. Doe mee met de grootste boekenclub van Nederland en scan de QR-code op de boekenlegger om deel te nemen. Geen boekenlegger? Gebruik dan deze link.

Neem een kijkje op de speciale webpagina van de bibliotheek.

Alles over Heel Nederland Leest inclusief winactie